رمل های روان

روز نوشت های یک فروند دانشجوی ارشد روانشناسی بالینی و پژوهشگر تاریخ انقلاب

رمل های روان

روز نوشت های یک فروند دانشجوی ارشد روانشناسی بالینی و پژوهشگر تاریخ انقلاب

مست بوی رمل های فکه و مشغول تحصیل در مقطع ارشد روانشناسی بالینی. خیره به علم همیشه افراشته ی عاشورا و دلداده ی مرام عباس بن علی از طرفی و امید به تولید علم روانشناسی اسلامی از طرف دیگر مرا به اینجا کشانده است. علاوه بر این مشغول مطالعات تاریخ انقلاب و جنگ هم هستم. ربط این دو را هم خدا میداند!
این جا با هم قرار است چند کلمه روانشناسی و تاریخ جنگ استشمام کنیم!

کلمات کلیدی

پایداری خانواده و رضایت زناشویی

سه شنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۷، ۱۲:۲۴ ق.ظ

#برشی_از_کتاب 


📚رضایت زناشویی


📋پایداری خانواده و رضایت زناشویی 


فصل دوم 


مهم ترین مسئله برای همسران، پایداری خانواده و رضامندی زناشویی است. خانواده موفق، خانواده ای است که با ثبات و به دور از تزلزل باشد. نبود پایداری، آینده ای تا مطمئن را در پی دارد و دل گرمی ودلبستگی خانوادگی را ناممکن می سازد.

 فراتر از ثبات و پایداری، خانواده ای موفق است که از زندگی خود خرسند و راضی باشد. احساس #خردسندی و #رضامندی، #شوق و #اشتیاق به زندگی را افزایش میدهد، کانون زندگی را گرم می کند و خانواده را کارآمد، پویا و موفق می سازد. بی گمان، این مهم، نیازمند #مهارت است و دست یافتن به آن، در گرو رعایت اموری است که احادیث به آن پرداخته اند. به دیگر سخن، برای ساختن خانوادهای پایدار، آینده ای مطمئن و ایجاد احساس رضامندی باید راه کارهای آن را شناخت و به کار بست .


✒دکتر عباس پسندیده

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۲۵
سید محمد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی