رمل های روان

روز نوشت های یک فروند دانشجوی ارشد روانشناسی بالینی و پژوهشگر تاریخ انقلاب

رمل های روان

روز نوشت های یک فروند دانشجوی ارشد روانشناسی بالینی و پژوهشگر تاریخ انقلاب

مست بوی رمل های فکه و مشغول تحصیل در مقطع ارشد روانشناسی بالینی. خیره به علم همیشه افراشته ی عاشورا و دلداده ی مرام عباس بن علی از طرفی و امید به تولید علم روانشناسی اسلامی از طرف دیگر مرا به اینجا کشانده است. علاوه بر این مشغول مطالعات تاریخ انقلاب و جنگ هم هستم. ربط این دو را هم خدا میداند!
این جا با هم قرار است چند کلمه روانشناسی و تاریخ جنگ استشمام کنیم!

کلمات کلیدی

سیدمحمد:

💐🍃

📖 چند خط از کتاب(با الحاقیه)


حماسه هویزه


✍️...  از آن روز همه بعد از نماز صبح به دستور حسین به ورزشگاه می رفتند و یک ساعت می دویدند . حسین با اینکه جثه کوچکی داشت اما بیشتر و جلوتر ازهمه می دوید و کم کم غرغر بعضی از این ورزش صبحگاهی سخت شروع شد . یک روز حسین در اواخر دویدن همه را متوقف کرد و پرسید :

- خسته شدید؟ 

عده ای گفتند : 

-نه ، مرده ایم !

- تا اینجا مقاومت کردیم ، از این به بعد باید استقامت کنیم! استقامت ادامه مقاومت است و ما باید از مقاومت به استقامت برسیم . سپس به دویدن ادامه داد .

بعد از صبحانه حسین با حسن فیض الله به تیپ۳ ارتش رفت و به فرمانده آن گفت که برای ضربه زدن به ماشین جنگی دشمن نیاز به مین ضد تانک داریم . 

آن فرمانده گفت :« بنی صدر دستور داده حتی یک فشنگ هم بدون اجازه به نیروهای سپاه و بسیج ندیم . »

سپس فکری کرد و با مسئولیت خودش دستور داد تعداد خوبی مین را به عنوان مهمات خراب و رده خارج صورت جلسه کنند و به حسین تحویل دهند . 

آنها مینها را به هویزه آوردند و در اتاقی خالی کردند . سید محمد علی حکیم کلاسی برای آموزش مین و مین گذاری برای همه برگزار کرد که حسن رکابی مربی آن بود .


ادامه‌دارد...


صفحه  #کتاب #دین

علیرضا مسرتی 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۲۴
سید محمد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی